خوشه چین

 

مرکزقیام

مسجد عید گاه مرکز قیام
علیه اشغال گران است

خطرناک ترین قاچاق
قاچاق سیاست است.
وطن ماره تباه قاچاق بران سیاست کردند.

صدای که به حقیقت پیوسته صدای عیار است.
این صدا صدای ( خلق) مخلوق پروردگاراست.
امروز نه، فردایا پس فردادر گوش فلک می پیچد.
رعدوبرق بادوباران فصل جدید میدهد بهار است.
رنگ ‌ سفید زمستان مبدل به سیاهی ذغال گردد.
همه رنگها ی گلها حاصلش درشهروبازاراست.
دست باغبان ازبوسیدن است شاند نهال عیار.
چون خوشه چین در خیابان عیارقطاراست.

روز(28اسد آزادی و استقلال)افتخاری بود که نادرخان بخشیدش دوباره به انگلیس داود خان تبدیلش کرد به روسیه و انقلاب ثور قباله دادش به اتحاد شوروی سقوط حاکمیت (حزب وطن).
به پا کستان بخشید.
جلسه بن اول بخشیدش به ایالات متحده آمریکا.
یاد بود ازین روز بامصارف گزاف حماقت بیش نبوده ونیست.
محمد اشرف غنی مدعی فصل ناتمام امان الله خان خودرا اعلان کرده است. اگرمردی روز (28 اسد)راروز استرداد استقلال وطن اعلان نما در غیر آن فریب کار بیش نیستی

کشوری که برای داشتن مقام صدارت عادت کرده است نمی تواند ترک عادت نماید.
حنیف اتمر حرفت را پس بگیر.

. عیاران نوین انقلابی ترجیح میدهند.
تحت نظر سازمان ملل متحد حکومت موقت ساخته شود.
در غیر آن صورت رئیس برآمده از انتخابات چون دوره پنج ساله ای محمد اشرف غنی تقلبی غیر اخلاقی وغیر انسانی افتراق بر انگیز خواهد بود از مردم به بیشتر از گذشته قربانی میگیرد.

علاقه مندان راه عدالت آدرس درمیان مردم می برند.
علاقه مندان به نظام دیکتاتوری در دروازه های بیگانه دق الباب می نمایند.
همه آنها ی که به دنبال دیکتاتورها سرگردانند از جاده ای انسانیت بیرون شده اند.

یک زمانی شنیده بودم
کسیکه برسر خرسوارمیشود احمق است کسیکه درپشت سر احمق سوار میشود او احمق تر است و کسانی که همرای احمق واحمقتر همراه میروند درجمع احمق ترین ها حساب میشوند

 دوسال قبل یک ساده لوح برایم پیشنهاد نمود برو خودرا در مقام ریاست جمهوری کاندید بکن.
در جوابش گفتم که من خو ا حمق نیستم.
درکشور که توسط اشغال گراداره میشود تو باید از اشغالگر عدالت طلب نمایی که عدالت را برای مردم خود روا بداری .
پس حر ف های آقای عبدالرحیم ایوبی صحت دارد.
هراسم و نامی را که بالای دست نشانده ای اشغالگر بمانی جادارد.
عبدالرحیم ایوبی:

رای به غنی رای به وحشت
رای به غنی رای به قتل عام
رای به غنی رای به توهین
رای به غنی رای به دشمنی قوم غلجایی و درانی
رای به غنی رای به فحشا
رای به غنی رای به تجزیه
رای به غنی رای به جنگ
رای به غنی رای به قوم پرستی
رای به غنی رای به غلامی
رای به غنی رای به دروغ
رای به غنی رای به فریب
رای به غنی رای به لبنانی
رای به غنی رای به بی کفایتی
و...

بلی تمساح ونهنگ خیلی با قدرت میباشند وخطر ناک
اینها در موجودیت آب همه کاره میباشند.
کشورهای مهاجم چون تمساح و نهنگ بی رحم حمله می نمایند.
جوامع عقب نگهداشته شده با بافت وترکیب مذهب و لسان برای شان بحراست ازآن موقعیت حمله ورمیشوند.
پس انسانهای مدبر ومتعقل اند محیط پروش نهنگ تمساح را ازبین میبرند

به تایید حرف رفیق زیوری.
غلام غلام است
چه پشه باشد چه قره باشد
چه خشت و چه که لعل باشد.
اما بد‌ترازاین غلامان، غلام غلام ،خطرناک تراست.
جلسه ای بن اول ثبوت کرد غلامی برغلامان را.
حیثیت وقار و آزادی را به مفت دادند.
بااین سند تعرض کردند به ناموس مردم به زور گرفتند دشت ودامان را.
به یکی بخشیدند ساحه ای دارالمان را
دیگرش گرفت تپه های چمتله و پغمان را
توده های بی دفاع را در تاریکی محض گذاشتند.
برای شان دربدل خون وعده دادند حور و غلمان را.
صلاحیت اداره کشور رادردست گرفتند کفار لعین
درارگ می برند چنده چنده ومقبول دختر مسلمان را

عیاران نوین انقلابی
از ساحه گاوجنگی (پشتون&تاجک)و(شیعه &سونی)دوری بجویید.
آینده را که پیام آورنده ای خوب است.
از چکیده های ذهن باحرکت قلم بر صفحه کاغذ سفید رسا می نمایید.
تا باشد رهروان به شهرخرد و تعقل منزل بگیرند.

.. دانشمندان یکی ازپی دیگر در مراحل تاریخی من حیث پته پایه زاده شده اند.
چُنانی که نسلهای مابعد ی خودرا به سمت تسخیر کهکشانها رهنمون بسازند.

نیازمندی

دوسال قبل یک انسان ساده ازمن خواهش کرد که برو خودرا درمقام ریاست جمهوری کاندید بکن.

درجواب برایش گفتم که من خو احمق نیستم که بروم خودرا کاندید نمایم.

گفت که این دیگران خودرا کاندید کرده اند احمق هستند گفتم که صد فی صد احمق هستند.

درحالی که کشور اشغال است اشغالگر باتمام قوت نظامی فرمان میراند.

بلی اینها هرکدام شان ازاشغال سهمیه می طلبند دراصل سند مزدوری امضا نموده اند ویا مینمایند.

اگرایمانی وجود داشته باشد وااراده درضمیر وخرد مردم رویانیده شود که کشوررا آزاد نماییم کشورآزاد خود اداره چی خودرا پیدا مینماید.

زادگاه ما نیازمند شخصی است که صفات آزادی خواهی داشته باشد آن شخص فرق نمی کند که زن باشد یامرد.

فرق نمی کند که ازهرقوم وقبیل باشد آن شخص ناجی مردم ازآفت موجوباشد.

 

 

 

 


بالا
 
بازگشت