خوشه چین

 

بودنه جنگی

 

زیرنظرافغانها تخم جنگی، بودنه جنگی،خروس جنگی،کوک جنگی،گاوجنگی،قوچ جنگی، سگ جنگی خرجنگی، تحت نظر استخبارات بیگانه، تاجک وپشتون جنگی،مذهب جنگی،حزب جنگی،تنظیم جنگی، سمت جنگی، برای اینکه مقام انسان وانسانیت خطشه دارنشود یعنی موقف انسانیت ضررنبیند.ازقطارهمۀ این جنگها تنها یکی ازین جنگها را طورقیدی انتخاب نموده وبعد فضای جنگ را تشریح نموده نتیجه را برای پرهیز از تداوم جنگ همه طرف ها را درمقابل دشمن مشترک((متجاوزوهمکارمتجاوز))درنهایت امر((فقر)) دعوت میدهیم.

                   زعامت موجود با تمام سازوبرگش همکارمتجاوزوحمایه گران اشغال گران میباشند.

بودنه بازان، بودنه را زریعۀ دام ویا تورشکارمینمایند. وبعد شه پرهای آنها را کنده بیخوابی داده وتغذیه میکنند تا آن زمانیکه این بودنه عادت پید انمایند اگرشه پرهایشان بار دیگرنموی خودرا می یابند، نمی خواهند که آزاد باشند یعنی به دست پروردگی عادت مینمایند.

هر بودنه دست صاحب خود را میشناسد،چنانچه که طفل مادرخودرا، بودنه بازان برای رفع خستگی وبدست آوردن پول بودنه های خودرا درمیدان جنگ پیش مینمایند درصحنۀ بودنه جنگی طرف های ایجاد میشود برای برد وباخت هرطرف جانب مقابل را میگوید بودنۀ فلانی بزند حریف با لمثل هزاران روپیه  درصحنۀ برد وباخت جلوه نمایی مینماید. قبل از جنگ بودنه ها را گرسنه نگه میدارند. درمیدانه دانۀ گال پاش میدهند بودنه ها برای چیدن دانه حریف را مانع میشوند((جنگ نفت)) این مما نعت ها کاررا تا بدانجا میرساند که بودنه ها درجان هم می افتند تا زمانیکه یکی از بودنه ها عاجز می آید وفرار مینماید((امریکا درجنگ ویتنام، اتحاد شوروی درجنگ افغا نستان)) دارد که امریکا دررقابت اقتصاد جهانی درحالت جنگ  با چین روسیه وهند میدان را درافغانستان بنفع القاعده وطالب ببازد.

اما این بازی ها رنگهای فریبنده دارد.

چنانچه که لوحۀ هفت رنگی نیوتن دراثرچرخش سریع به دور محور خود همه رنگهارا به رنگ خاکی نشان میدهد. 

نزد عیاران(( امریکا پدرالقاعده پسر وطالب نواسه)) عربستان سعودی، مادرکلان پاکستان مادرمیباشد. به اصطلاح حاکمیت جمهوری اسلامی افغانستان بعدازده سال تجربۀ حاکمیت«بن» عاق پدرومادر.

ازبودنه بازی که بگذریم می آییم نقش نخبگان کشورمان را شامل دراحزاب سیاسی وشخصیت های مستقل.

عجبم می آید: کشورما زادگاه ملیت های باهم برادراست.کشوریکه درآن انسانهای مخلوط و مرکب ازخون عرب،عجم ،تاجک ،پشتون، هزاره، ازبک،ترکمن، قرغز،قزاق، نورستانی بلوچ، پشۀ،پراچی وغیره زنده گی مینمایند.فرقۀ اهل هنود را جزلاینفک نفوس کشورخود پنداشته وبنام انسان برایشان احترام می گذارند.درمحافل خوشی ومحا فل عزاداری وفاتحه خوانی به حساب هموطن شرکت مینمایند{{به غیرازاحزاب سیاسی(( خلقی درفاتحۀ پرچمی نمی رود، پرچمی در فاتحۀ خلقی نمی رود، شعلۀ در فاتحۀ هردویش))این تعلیم دهندگان احزاب سیاسی اند که انسانیت را کمرنگ ساخته اند}}                                                                               آیندۀ سیاسی  افغا نستان به همچورهبران«رابران» نیاز ندارد.

ننگ تاریخ: درمحافل ومجالس بین افغانها اصطلاحات ضدیت زبان(( پشتو وفارسی)) نقل سرصندلی گشته است. درین عصرو زمان پشتوو فارسی به حیث ارۀ دوسره (( ایوب علیه السلام)) جامعۀ انسانی مارا به دو شق اره دارد جامعۀ  که مهرومحبت را از پنج هزارسال به این طرف به ارث آورده اند.جامعۀ که هزاران انسان متفکر انقلابی،آزادی خواه، عیاران نا موس پرست، طبیبان بی نظیر، شاعران وسخن پردازان که هنوزهم جهانیان را ازان سوی قرنها رهبری مینماید  یعنی که انسانهای امروزی ما همان انسانها ی با هوش و با درایت دیروزی درعصر کنونی مطابق به نیازمندی امروزی اند.

 گفت وشنودها به دورنقل وصندلی این همان دانۀ است که دشمن درمیدان بودنه جنگی بین المللی پاشیده است. افغانها درجنگ ذات البینی خودرا به کشتن میدهند دشمن را به با لای ارادۀ ملی ما مسلط می گردانند.

                  رودر رویی عیاران با نمایندۀ دولت اشغال گر دیر یا زود ازتوان عیاران به دورنیست.  

     کف دست «عیاران»

کف دست زیبا رخان به حنا چه زیب دارد

کف دست پرآبلۀ کارگران به مانا چه زیب دارد

پاک کردن اشک چشم یتیمـــــــــا چه زیـــب دارد

پای پرآبلۀ دهقانــــــــها چـــه زیــــــــــــــب دارد

ارج گذاشتن به موقف معلم واستا دا چه زیب دارد

پیراهن پرخون((شهید ان)) به خدا چه زیب دارد

کف دست«عیاران» به اتــــــحاد ها چـــــه زیب دارد

در ردیف عیاران کسانی جا میگیرند که فرزندان خوش نام درجامعه تقدیم  داشته اند و میدارند.

درردیف جوانان عیار««دخترو پسر»کسانی اخذ موقع مینمایند که استعداد بلند بالای سویۀ اخلاق نیکوازخود نشان بدهند.

کف دست «عیاران» ارادۀ ملی وخواست توده های بیدفاع میباشد. امید به خدا که دیریا زود،نخبگان وصاحب نظران، احزاب وحلقات سیاسی (( پتریوت)) را به گونۀ پنجه ها درخود جمع وبه مانند مشت بسته پوزدشمن متجاوزرا میده میسازد.

کشوربعد ازمعاملۀ«بن» نمونۀ اشغــا ل است

نشسته کثافت درآئینـــۀما(1) یگانــه خــال اســت

ازان منبـــع باخـــــود خِـطی را  آورده است آب

خلق مشت به  گریبان مصروف قیـل وقـــــال است

 روغن ریخته درخاک آسیا پشک میاو،سگ عوعو

گویند که این درنده خوی اجنبــی چقــــدر زلال است

روغن بوی دارد،وطن ما یگان بی ننگ بی روی دارد

بابت زهرباروت مردم ما شهید افتیــــده پــــلا ل است

گنهکاران این دزدان فراری التارناتیف دیگری جویند

  خطا ها را درنیمۀ راه فلترکردن دیگر کی مجال اســت

     مردانه میـرآبان خوابیده اند زیر کوه پایـه وکنــاری

منرالیــــن ونمکین آبهــا نهادینۀ سلسله جبــــال است

عیـــــاران فرهــادی گشته اند به آزادی آب شیـــرن

تشنه لبان را مژده برشانۀ«خوشه چین» کُـدال است

    آئینۀ ما!درین جا((معنویت عیاران))وجدان عزت،شرافت،حیثیت وجدان وناموس وطن است.شمال که وزید خاک را ازجایی به جای برده مینشاند وکثیف میگرداند.

 ازینکه کنفرانس بن مشروعیت خودرا از ارادۀ ملت بدست نیاورده است.ازدید عیاران تمامی داد وستد ومعاملات ملکیت های عامه به حساب افراد(( منقول وغیر منقول)) بعد ازکنفرانس بن(( به صلاحیت شورای ملی که به ارادۀ ملت ایجاد می گردد)) قابل برگشت به دارایی ها ی عامه میباشد.

زوروزرهردودشمن مردم بی دفاع میباشند

زورعیاران تکیه به خدا ونیروی مردم است وزرعیاران تکیه به بازوشهامت ودلاوری است

عیاران حق مردم خودرا گدایی نمی نمایند حق خودرا به زورمیگیرند

صفوف چپیها که به عیاران پیوسته اند میگویند رهبران وکادرهای ما چیزی ندارند که از اوشان طلب نماییم.اما صفوف مجاهدین که به عیاران پیوسته اند. میگویند که رهبران ازحاصل خون شهیدان ما از ساختمانها به عوض خیابان درخت خیابان تعمیر آباد کرده اند قابل محاسبه است.

 پوشیدن بوت به پا منظورش ازنخلیدن خاردرپای است،پوشیدن لباس منظورش ازمقاومت درمقابل سردی وگرمی است، خمیده رفتن ازدرپست منظورش ازجلوگری تصادم پیشانی به دیواراست.

اگرخانه ازما است.اختیار ادارۀ خانه باید که به اختیارخود ما باشد.ره دادن بیگانه به خانه خطربی عفتی دارد، زن وفرزند خان ازین ناحیه متضرر میگردند. اگرسنگی آسمان می افتد دانشمندان را وادار به آن میسازد که درین باره تحقیق نمایند. ویا برگی ازدرخت می افتد میگویند که رضای خدا است.

اگرآقای کرزی زمانی خودش نزدسفیرامریکا درپاکستان میرودومیگوید که درقضای یای افغا نستان بلدیت ندارید وخود حاضر  میگرددکه طوق لعنت بردگی درگردن ببندد، بعد ازسالها خدمات شایسته ووفاداری درخدمت(( سی، آی، اِ ی )) دیسانت شدنش ذریعۀ امریکایی هابرمقدرات افغا نستان میشودکه بگوییم((رضای خودا بوده)) جواب این سوال راجع میشود به رهبران جهادی هکذا دیسانت شده های دیگر؟؟؟؟؟؟درزمانهای قدیم می گفتند که به گفتارملا بکن به کردارملا نه خود(( این بکن ونکن)) سوال برانگیزاست. ملا و یا عالم دینی نباید دروغ بگوید،نباید ازخاین دفاع کند، ملا نباید با دزد دهن جوال بگیرد، عالم دینی نباید ملکیت عامه را به زور برچه به خود صاحب شود مجموع این همه حرکت های عالم دینی تشویق است به نوع عبادت به خدا، مردم مسلمان ومتدین همیشه عمل را ملاک قضاوت قرار میدهند تا گفته هارا.

به برکت ساینس وتنکنا لوژی تمامی معاملات پشت پرده افشا گشته و می گردد

راشی ومرتشی هردورا باید که ازقدرت وکشور بیرون ساخت.

رشوت دهنده ورشوت گیرنده ها را باید که شناخت کورهم میداند که« دلده» شوراست.رشوت دهنده ایالات متحدۀ امریکا است

رشوت گیرنده عناصر داخلی شامل دررده های بالایی دولت دست نشاندۀ امریکاییها است.

رشوت دهنده ورشوت گیرنده هردو تیزابی اند که بند بند ساختمان جامعۀ سنتی ما را شارانده است.

مالک اصلی سرزمین ما ((خداوند)) است به ملت بی دفاع افغا نستان بخشیده است تادرآن زنده گی نمایند وازآب وهوایش استفادۀ اعظمی ببرند. به امید آن روزیکه همه به اتفاق هم نعره الله اکبر سردهند بگویند که ما بندگان خداییم خدا این امانت را برای ما بخشیده است آباد ومعموربرای نسلهای بعدی به سلامت بسپاریم.

 

 


بالا
 
بازگشت