سید موسی عثمان هستی

 

سید موسی عثمان هستی مدیرمسوول سایت بینام آنلاین ومسول ماهنامه طنزی وانتقادی بینام در تورنتو کانادا
 

آگاهی سایت بینام آنلاین

من در این سایت در خدمت استم

www.benamonline.com

 

من اگر سکوت می کنم که دلقکان انترنتی آرامش پیدا کنند وقتیکه چیزی نوشته نکنم  سروصدا مردمان وطن پرست وکسانیکه میخواهند تاریخ واقعی ملت خود را نوشته کنند ویا وارونه نویسی های مؤرخین گذشته را اصلاح کنند به من تلفن می زنند ویا ایمل وفکس میکنند که من تاریخی سر دست دارم منتظرنوشته های بعدی شما هستیم من در جواب دوستان چیزک های نوشته ام ودلایل خود را گفته ام حالا می بینم که روز به روز خوانندگان سایت وزین آریایی  ودیگر سایت ها که نوشته های مرا به نشر می سپارند بیشترتلفن وایمل وفکس می کنند با وجود یکه من بیکار درخانه استم نمی توانم نظر به کهولت سن به جواب دوستان بپردازم مجبور می شوم که جواب دوستان را با نوشته وطنز تاریخی بدهم

من وقتی دست از نوشته در سایت ها برداشتم وتوسط سایت وزین پرسروصدای تاجک مدیا اعلام کردم که من لست خایئنین از نادر تا به کرزی خیانت های خاینین را در لابلای یک شعر نو به شکل طنز به سایت ها ارسال کردم سایت ها به خاطر نویسندگان شان که بشکلی از اشکال ارتباط مستقیم وغیر مستقیم با احزاب چپ وراست وتنظم های جهادی وطالبی داشتند ومن همیشه با اسناد معتبر خیانت های شان را افشاه کرده ام وتا زنده هستم این کار را خواهم کرد، سایت های انترنتی به غیر از تاجک مدیا دیگر سایت ها از نشر آن خود داری کردند ومن مجبور شدم که دست به ساختن یک سایت بزنم وهم دوستان ودشمنان قلمی خودرا از جریان پیش آمده بین من وسایت ها آگاه سازم شما دوستان می دانید که دلقکان وابستگان چپ وراست احزاب وتنظیم های خود فروختۀ انترنتی که خود شان می نویسند ویا کسان دیگری که به نام شان می نویسند  در انترنت زیادتر از وطن پرستان ونویسندگان چیره دست وشناخته شدۀ وطن ما می باشند . من به خاطر نفوذ این دلقکان در سایت ها این اعلامیه پر سروصدا را به تاجک میدیا دادم وآنها هم بدون کم وکاست به نشر چند روزی گذاشتند خانۀ شان آباد به ما لطف کردند وما به پالیسی نشراتی شان کاری نداریم که چه نشر می کنند ویا چه کسی در پهلوی شان به نام نویسنده نوشته می کنند ونویسندگان شان از نگاه سیاسی وشخصیتی در کدام موقف اجتماعی قرار دارند وچه گذشتۀ دارند وچه کسی به نام چه کسی در ان سایت می نویسد به قضاوت ملت وخوانندگان سایت های انترنتی می گذاریم به ما ارتباط ندارد هیچ چیزی پنهان در شهر های انترنتی نمی ماند

روزی شخصی به شکل دوستانه بعد از خواندن آگاهی من در سایت وزین تاجک مدیا وبلحن خیلی درشت وعصبی ایمل کرد وگفت برادر ما وشما سادات هستیم این ملت افغانستان مارا مهاجرمی دانند بگذار که مسایل برخورد های خود شان را خود شان حل کنند حیف نام شما وخانواده مبارز شما نکرده که دردهن هر سگ وسگر آن خانواده را به خاطرواقعیت گویی های خود می اندازید ضرور نبود که شما لست وعکس خاینین را از نادر غدار تا کرزی رادرلابلای یک چند بیت به نشر می سپردید من نوشته این سید عالی نصب ناشناخته را که خواندم مرا به یاد روزی انداخت که مرد انقلابی نویسنده وشاعر ، عا لم بزرگ عصرش شهید سید اسماعیل بلخی حکایتی نقل نمود.

آقای بلخی گفت که وقتی از زندان رها شدم وبعد ازچندی کارته سخی به افشار نزد خانواده رفتم  بعد از چندی برخی دوستان از من خواهش نمودند تا فرزندان شان را به شاگردی قبول نمایم. چون شغل من درس دادن بود  این پیشنهاد را با کمال میل پذیرقته به کار مشغول شدم .یکی از سادات عالی نصب مشهور کابل پسری داشت با مفکوره چپی . آن آقا جوانی بود ذکی ودر تناسب با همسالان با دانش، سخنورودر عین حال کنجکاوومؤدب هم بود ، من که به اودرس های دینی واجتماعی میدادم روزی ازمن این پرسید:

 که آقاصاحب شمارا در زندان لت وکوب کردند ویا چطور؟  بلخی گفت با وجودیکه من از خاندان نادر غدار شاکی بودم واقعیت را به این پسر چپی انقلابی گفتم

روز اول که مستنطق آمد به شکل خشن از من پرسید که توسید هستی واز جمله مهاجرین دراین مملکت، ترا به سیاست ومسایل داخلی این مملکت چه غرض است؟

 من با تعجب به سوی مستنطق دیده وگفتم عجب سؤالی کردید. گفت سوال من اشتباه است گفتم نخیر خیلی بجا است وقابل جواب گفتن هم است

روان شاد سر افراز شهدا گفت به مستنطق که مرد هوشیار وزود درک بود   گفتم ما تا وقتی زنده هستیم ، مهاجر هستیم وقتیکه  که فوت کردیم جسد ما را دولت افغانستان با هزاران شارلتانی از ترکیه به افغانستان انتقال می دهند وبا ایران دعوی می کند که این افغان است واستخوانهای مارا در دارلفنون کابل به خاک می سپارند.

با این جواب مستنطق خجالت کشید ودیگر تاروزیکه مرا از زندان کشیدند نه لت وکوب کردند ونه سؤالی کردند

اوباما حسین بارک را که چهل وپنج سال عمر خودرا در امریکا گذشتانده اورا جهان به شمول امریکا امریکایی می داند مگر باتاسف آنهائیکه دربند روابط خونی وتباری پای عقل شان در زنجیر کشیده شده است هموطنان شان را  بعد از قرنها اقامت در این مرز وبوم بیگانه دانسته ، به تحریک استعمار کهنه کار ، هر یکی می کوشد تا دیگری را بیگانه ثابت نماید، غافل از آنکه این دام استعمار است که می خواهد بر گردن طرفین بند های بندگی خویش را به وسیله همدیگر شان سخت ببندد. من به تمام ملیت های افغانستان گوش زد می کنم هرکس که می گوید نیاکان من  باشنده اصلی افغانستان است هویت خود وخانواده خودرا با ملیت خود بنویسد که من ثابت کنم که پدر وپدرکلان های شان چندین قرن قبل به افغانستان آمده چون شگل جغرافیایی افغانستان در طول تاریخ نشان داده که نظر به خشک سالیهای دومدار وجنگهای نابرابر باشندگان اصلی این سر زمین در زمان هائیکه مرز های ممالک جهان شکل قانونی ومحافظ نداشت مهاجرت کرده اند در نتیجه هیج کس نمی تواند که صاحب میراث ومیراث خور این سر زمین خودرا حساب کند هر کس که در افغانستان تولد شده واسناد باشندگی دایمی افغانستان را دارد ازافغانستان است پدران من بیش از هشت صدسال در افغانستان زندگی کرده اند وبه خاطر آزادی وآبادی وطن خود خون داده اند من هم یکی ازفرزندان همان مردمان با وجدان ووطن پرست هستم به نام افغانستان افتخار می کنم. خودرا فرزند همان خاک دانسته در حد توان برای آبادانی کشور وبهروزی مردمان آن از هیچ کوششی دریغ نخواهم ورزید.

نه چون مشتی جاهل وخود فروخته به روس ، امریکا ، انگلیس ، فرانسه ، چین ، آی اس آی ، ایران ،تاجکستان ، از بکستان ، ترکیه ، ترکمنستان ، عربستان سعودی سرزمین زمامداران القاعده وجنایت ، کسی را در کانتینر کباب خواهم کرد ونه هم چون مشت دیگری از همان قماش طومار جنایات ضد بشریت را با سید کشی ها، هزاره کشی ها، پشتون کشی ها، تاجک کشی ها ، ازبک کشی ها و. . . در وطن به خون غرقۀ خویش طولانی تر خواهم نمود، بلکه هرگاه محلی برای تبارز خشم وکین انسانی مهیا گردد، تمام آنهایی را که به چنان جنایاتی دست زده اند، درپیشگاه مردم خود به محاکمه خواهم کشید باشد آنانی را که فقدان وجدان، خوب خوش برای شان ارمغان آورده است به کیفر اعمال شان رسانیده باشم .

پیش من رهبران جنایتکار پشتون ،تاجک ، ازهره ، ترکمن ، ازبک ، نورستانی کدام فرق ندارد .

وطبقه محکوم هر ملیت تاج سرمن وسایت بینام آنلاین است . طبقه حاکمه قبایل پشتون هنوز در تلاش بخاطر حفظ حاکمیت دوصد پنجاه ساله خود استند .تمام ملیت های شریف افغانستان از طبقه مظلوم پشتون گرفته تا تمام ملیت ها دست به هم بدهند .نظریا ت خایئنانه انگلیس را که تلاش دارد حاکمیت دوصد ساله مزدوران سر سپرده خانواده های سدوزایی ومحمد زایی را بنام طالب می خواهدبرکرسی جنایت نشانده باشد. دست به مبارزه زده حق با ملیت های محکوم در جامعه ما است وپیروزی ما در برابر این جنایتکاران قبلوی حتمی است .

 


بالا
 
بازگشت